Problemes

Problemes

Diu Jesús:

  • “Veniu a mi tots els qui esteu abatuts i fatigats, que jo us donaré repòs. Carregueu-vos el meu jou i apreneu de mi, que sóc de cor benigne i humil, i trobareu descans per a l’ànima, perquè el meu jou és suau i la meva càrrega lleugera” (Evangeli segons Mateu 11:28-30).

homeless_benchman

  • “I tot el que demaneu en el meu nom us ho compliré per tal de glorificar el Pare en el Fill” (Evangeli segons Joan 14:13).
  • “El Senyor és el meu pastor;
    res no em mancarà.
    Em farà reposar en delicats pasturatges,
    prop d’aigües tranquil·les em menarà;
    reconfortarà la meua ànima.
    Em guiarà per camins de justícia per amor del seu nom.
    Fins si hagués de passar per la vall tenebrosa
    no tindria cap por, perquè tu estàs amb mi:
    la teua vara i el teu gaiata és allò que m’anima” (Psalm 23:1-4).

campaments d'inmigrants i marginals sense sostre

  • “Déu és el nostre refugi i fortalesa,
    un auxili ferm en les tribulacions.
    Per això no tenim por quan la terra trontolla” (Psalm 46:1-2).

ombra

  • “Als qui vivien en la fosca i les tenebres,
    captius en la misèria i amb ferros,
    per haver estat rebels a les ordres de Déu
    i haver menyspreat els designis de l’Altíssim,
    els va doblegar el cor amb l’aflicció;
    sucumbien, i ningú no els ajudava.
    Llavors, en la seua angoixa, van clamar al Senyor,
    i els va deslliurar de les seues afliccions:
    els tragué de la fosca i les tenebres,
    i va trencar les seues cadenes.
    Han d’agrair l’amorositat del Senyor,
    i els seus prodigis a favor dels mortals;
    perquè ha trencat portes de bronze
    i ha esmicolat barrons de ferro.
    Uns altres, tararots, de comportament capritxós
    eren afligits per les pròpies maldats.
    Qualsevol mena de menjar els feia ois,
    i estigueren a un pas de la mort.
    Més tard, angoixats, clamaren al Senyor,
    i els va deslliurar de les afliccions:
    va enviar la seua paraula i els va curar,
    i els va alliberar del sepulcre.
    Han d’agrair l’amorositat del Senyor,
    i els seus prodigis a favor dels mortals;
    i oferir sacrificis d’acció de gràcies
    i aclamar les seues gestes amb gran alegria” (Psalm 107:10-22).
  • “I invoca’m en el dia d’aflicció:
    Jo et salvaré, i tu em donaràs glòria” (Psalm 50:15).

3501852291_770e1483d7

Anuncis

2 pensaments sobre “Problemes

  1. Retroenllaç: Dolor i Addiccions (Recopilatori) | Braços Oberts

  2. Retroenllaç: Cristianisme (Recopilatori) | Braços Oberts

Deixa un comentari

