Gloomy Sunday (Música)

Avui us portem una peça que duu per títol “Gloomy Sunday“, també coneguda com la “la cançó de suïcidi hongaresa”, és una cançó composada pel pianista i compositor hongarès Rezső Seress i publicada el 1933.

Aquí us posem una versió a càrrec de Billie Holiday

Sunday is Gloomy,
My hours are slumberless,
Dearest, the shadows I live with are numberless
Little white flowers will never awaken you
Not where the black coach of sorrow has taken you
Angels have no thought of ever returning you
Would they be angry if I thought of joining you
Gloomy Sunday
Sunday is gloomy
with shadows I spend it all
My heart and I have decided to end it all
Soon there’ll be flowers and prayers that are sad,
I know, let them not weep,
Let them know that I’m glad to go
Death is no dream,
For in death I’m caressing you
With the last breath of my soul I’ll be blessing you
Gloomy Sunday
Dreaming
I was only dreaming
I wake and I find you
Asleep in the deep of
My heart
Dear
Darling I hope that my dream never
haunted you
My heart is telling you how much I wanted you
Gloomy Sunday

TRADUCCIÓ

Diumenge fosc,
Les hores s’escolen, sense poder dormir,
Vida meva, les ombres entre les quals visc no acaben mai
Cap floreta blanca mai no et despertarà
No pas allà, al lloc on el negre entrenador de la pena t’ha enxampat.
Els àngels no tenen idea de si mai tornaràs.
S’enfadarien si pensava d’unir-me a tu.
Diumenge Enteranyinat,
Diumenge entenebrit,
el faig escolar-se, tot ombrívol, de punta a punta
El meu cor i jo hem decidit d’acabar-nos-el sencer.
Aviat hi haurà flors i oracions que són tristes,
Ho sé, que no plorin.
Que sapien que estic contenta d’anar-hi.
La mort no és cap somni,
Perquè en la mort t’estic acariciant.
Amb l’últim alè de la meva ànima et beneiré.
Diumenge Fosc
Somiar
Sols estava somiant!
Em despert i et trob,
dormida jo en les fondàries
del meu cor,
vida meva.
Amor meu esper que el meu somni mai no t’obsessionàs
El meu cor t’està dient quant et volia.
Diumenge Fosc.

Anuncis

Un pensament sobre “Gloomy Sunday (Música)

  1. Retroenllaç: Música (Recopilatori) | Braços Oberts

Deixa un comentari

