Fado do ciúme (Música)

Avui us portem una cançó que duu per títol “Fado do ciúme”

Fado do ciúme

Se não esqueceste
O amor que me dedicaste,
E o que escreveste
Nas cartas que me mandaste,
Esquece o passado
E volta para meu lado,
Porque já estás perdoado
De tudo o que me chamaste.

Volta meu querido,
Mas volta como disseste,
Arrependido
De tudo o que me fizeste,
Haja o que houver
Já basta p’ra teu castigo
Essa mulher
Que andava agora contigo.

Se é contrafeito
Não voltes, toma cautela
Porque eu aceito
Que vivas antes com ela
Pois podes crer
Que antes prefiro morrer
Do que contigo viver
Sabendo que gostas dela.

Só o que eu te peço
É uma recordação,
Se é que mereço
Um pouco de compaixão,
Deixa ficar
O teu retrato comigo,
P’ra eu julgar
Que ainda vivo contigo.

TRADUCCIÓ

Destí de la gelosia.

Si no vas oblidar
l’amor que em dedicares,
i allò que vas escriure
en les lletres que em vas enviar,
oblida el passat
i torna al meu costat,
perquè ja estàs perdonat
de tot el que em vas dir.

Torna estimat meu,
però torna com vas dir,
Repenedit
de tot el que em vas fer,
Tenint el que de tenir-ho
ja n’hi ha prou per al teu càstig
Aqueixa dona
Que anava ara amb tu.

Si te n’has desdit
No tornis, vés amb compte
perquè accepte
que visques abans amb ella
perquè pots creure
que abans preferesc morir
que no pas amb tu viure
en saber que t’agrada ella.

L’únic que jo et deman
És un record,
si és que meresc
una mica de compassió,
Deixa’m ficar
el teu retrat amb el meu,
Per tal de poder pensar
que encara visc amb tu.

Anuncis

Un pensament sobre “Fado do ciúme (Música)

  1. Retroenllaç: Música (Recopilatori) | Braços Oberts

Deixa un comentari

