Que Deus me perdôe (Música)

Avui us portem una cançó que duu per títol “Que Deus me perdôe”

Se a minha alma fechada
Se pudesse mostrar,
E o que eu sofro calada
Se pudesse contar,
Toda a gente veria
Quanto sou desgraçada
Quanto finjo alegria
Quanto choro a cantar…

Que Deus me perdôe
Se è crime ou pecado
Mas eu sou assim
E fugindo ao fado,
Fugia de mim.
Cantando dou brado
E nada me dôe
Se è pois um pecado
Ter amor ao fado
Que Deus me perdôe.

Quanto canto nâo penso
No que a vida è de mi
Nem sequer me pertenço
Nem o mal se me da
Chego a querer a verdade
E a sonhar – sonho imenso –
Que tudo è felicidade
E tristeza nâo ha.

TRADUCCIÓ

Si la meva ànima reclosa
Es pugués mostrar,
I allò que patesc callada
Pugués ser contat,
Tothom veuria
Com en sóc de dissortada
Com fingesc alegria
Com plor en cantar…

Que Déu em perdoni
Si és crim o pecat
Però jo sóc així
I fugint del fado,
Fugia jo de mi.
En cantar crid
I res no em doni
Si és doncs un pecat
Tenir amor al fado
Que Déu em perdoni.

Quan cant no pens
En el que la vida és per a mi
Ni tan sols em pertany
Ni en el mal si me’n dóna
Arrib a voler la veritat
I a somiar –somni immens-
Que tot és felicitat
I de tristesa no n’hi ha.

Anuncis

Un pensament sobre “Que Deus me perdôe (Música)

  1. Retroenllaç: Música (Recopilatori) | Braços Oberts

Deixa un comentari

