De t’avoir aimée (Música)

Avui us portem una cançó que duu per títol “De t’avoir aimée” de Charles Aznavour

 

De t’avoir aimée
De t’avoir aimée, aimée comme un fou
Aimée à genoux, bien plus que debout
À n’en plus dormir, à n’en plus manger
Que me reste-t-il, de t’avoir aimée?

De t’avoir aimée, de l’âme et des yeux
À en oublier, jusqu’au nom de Dieu
Pour ne plus avoir, qu’un nom à crier
Que me reste-t-il, de t’avoir aimée?

Reste que ma voix, sans écho soudain
Restent que mes doigts, qui n’agrippent rien
Reste que ma peau, qui cherche tes mains
Et surtout la peur, de t’aimer encore
Demain presque mort

De t’avoir aimée, aimée de douleur
À m’en déchirer le ventre et le cœur
Jusqu’à en mourir, jusqu’à m’en damner
Que me reste-t-il, de t’avoir aimée?

Ne me reste plus
Qu’un amour que tu
Viens d’écarteler

TRADUCCIÓ

D’haver-te estimat
Haver estimat, amat com un boig
Amor agenollat, més que no dempeus
Sens poder dormir ni poder menjar
Què em queda, del que t’he estimat?

Haver-te estimat, amb l’ànima. els ulls
Fins a oblidar el nom de Déu
Per no tenir més que un nom a cridar
Què em queda, del que t’he estimat?

Em queda la veu, de sobte sense eco
M’hi queden els dits que no toquen res
Em queda la pell que cerca les teves mans
I sobretotla  por, d’estimar-te encara
demà gairebé mort

D’haver-te estimat, estimat en dolor
tot arrencant-me l’estómac i el cor
Fins a morir, fins a damnar-me
Què em queda, d’haver-te estimat?

No em queda res més
Que un amor que tu
acabes d’esmicolar.

Anuncis

Un pensament sobre “De t’avoir aimée (Música)

  1. Retroenllaç: Música (Recopilatori) | Braços Oberts

Deixa un comentari

