O Gente da Minha Terra (Música)

Avui us portem una cançó que duu per títol O Gente da Mia Terra

Mariza – o gente da minha terra

Mariza – Gente Da Minha Terra ao vivo em Lisboa

É meu e vosso este fado
Destino que nos amarra
Por mais que seja negado
Às cordas de uma guitarra

Sempre que se ouve o gemido
De uma guitarra a cantar
Fica-se logo perdido
Com vontade de chorar

Ó gente da minha terra
Agora é que eu percebi
Esta tristeza que trago
Foi de vós que a recebi

E pareceria ternura
Se eu me deixasse embalar
Era maior a amargura
Menos triste o meu cantar

Ó gente da minha terra
Agora é que eu percebi
Esta tristeza que trago
Foi de vós que a recebi

TRADUCCIÓ

Es meu i vostre aquest fado
El fat que ens relliga
Per més que ho neguen
a les cordes d’una guitarra

Sempre que se sent el gemec
d’una guitarra en cantar
prest ens hi perdem
entren ganes de plorar

Oh gent de la meva terra
Ara és que em vaig adonar
d’aquesta tristesa que duc
Va ser de vosaltres que la rebí

I semblaria tendresa
Si jo em deixàs envoltar
era major l’amargor
menys trist el meu cant

Oh gent de la meva terra
Ara em vaig adonar
d’aquesta tristesa que duc
De vosaltres la rebí

Anuncis

Un pensament sobre “O Gente da Minha Terra (Música)

  1. Retroenllaç: Música (Recopilatori) | Braços Oberts

Deixa un comentari

