Loucura (Música)

Avui us portem una cançó que duu per títol Loucura.

Loucura – Mariza 

Sou do fado! Como sei!
Vivo um poema cantado, de um fado que eu inventei.
A falar, não posso dar-me,
mas ponho a alma a cantar, e as almas sabem escutar-me.
Chorai, chorai, poetas do meu país,
troncos da mesma raíz, de vida que nos juntou.

E se vocês, não estivessem a meu lado, então, não havia fado,
nem fadistas como eu sou!
Esta voz, tão dolorida, é culpa de todos vós
poetas da minha vida.
É loucura! Oiço dizer, mas bendita esta loucura, de cantar e de sofrer.
Chorai, chorai, poetas do meu país,
troncos da mesma raíz, de vida que nos juntou.
E se vocês, não estivessem a meu lado, então, não havia fado,
nem fadistas como eu sou!

TRADUCCIÓ

Sóc del fado! Com jo en sé!
Visc un poema cantat, un fado que vaig inventar.
A xerrar, no em puc dedicar,
però pos l’ànima per cantar, i les ànimes saben escoltar-me.
Ploreu, ploreu, poetes del meu país,
soques de la mateixa arrel, de la vida que ens va ajuntar.

I si no fóssiu al meu costat, no hi havia fado,
ni cantants com jo en sóc!
Aquesta veu, tan adolorida, la culpa és de tots vosaltres
poetes de ma vida.
És una bogeria! He sentit a dir, però beneïda aquesta bogeria, de cantar i de sofrir.
Ploreu, ploreu, poetes del meu país,
soques de la mateixa arrel, de la vida que ens va ajuntar.
I si no fóssiu al meu costat, no hi havia fado,
ni cantants com jo en sóc!

Deixa un comentari

